החלטתי להתגרש
top of page
  • תמונת הסופר/תעו"ד אורית יצחקי 

החלטתי להתגרש

עודכן: 8 באפר׳ 2019

אז מה עכשיו?

כשהתא המשפחתי מתפרק חרב עלינו עולמנו. מיד עולות במוחנו השאלות: מה יהיה? איך אסתדר? במקביל עולות המחשבות: אולי אפשר עוד לתקן?  אולי זה רק משבר קטן שיחלוף? ברוב הפעמים המציאות תופחת על פנינו, כי בזמן שחשבנו שניתן עוד לעשות משהו, בפועל - "הרכבת כבר עזבה את התחנה", ואין יותר עם מי לדבר.

חוסר הוודאות, החשש לאבד את הקשר עם הילדים, חוסר הידיעה והבנת ההליך המשפטי עלולים לגרום לנו לשגות בהפעלת שיקול הדעת ולעשות טעויות. לעתים המחשבה הזו שעוברת בראש שיתכן שאפשר להציל את התא המשפחתי מפני פירוק - מבלבלת אותנו. אם הוגשה נגדך בקשה ליישוב סכסוך זה אומר שלמעשה התחיל הליך משפטי, וכדאי לקבל ייעוץ משפטי בהקדם כיצד להתמודד בהמשך הדרך.

אם יש בכוונתך ליזום את סיום הנישואין – יש צורך לקבל ייעוץ משפטי בהקדם האפשרי על מנת לפעול בצורה המיטבית עבורך. למרבה הצער, על אף החוק להסדר התדיינויות במשפחה (חובת גישור) - מרוץ הסמכויות חי וקיים משכך הראשון להגיש את הבקשה ליישוב סכסוך, הוא הראשון להגיש תביעותיו ולמעשה לקבוע היכן הן ינוהלו.

כמי שטיפלה בתיקי גירושין, יש לי את הידע והניסיון לסייע לך, ולהתאים לך את הדרך המשפטית הטובה ביותר למצבך.

מטרתי כעורכת דין היא להביא אותך אל המקום הנכון עבורך, להסביר לך את התהליך העומד בפניך, לבנות לך תכנית אסטרטגית ולסייע לך לעבור את התקופה הקשה באופן המיטבי האפשרי. כמי שהאג'נדה הגישורית מובילה אותה - אעשה כל שביכולתי לנסות ולסיים את ההליך בהידברות תוך שמירה על זכויותיך, אולם ככל שהצד השני לא ישכיל להידבר ויתעקש לנהל הליכים משפטיים - אז אגן עליך בכל הכלים החוקיים והמשפטיים בערכאות הרלוונטיות.

לקבלת ייעוץ משפטי ניתן ליצור קשר כאן.


bottom of page